вторник, 26 юли 2011 г.

Спортът - мит или реалност

Привет, както вече знаете Росен Маринов е запален почитател на всякакви видове спорт и най-вече екстремните. Затова се обръщам към вас с болка в сърцето, защото в последно време забелязвам тенденцията, че децата не спортуват. В ред на тези мисли, ако още от сега ги мързи, то това означава, че никога няма да станат истински и дисциплинирани спортисти. Как тогава България ще се представя на олимпиадите и на всички състезания. Според Росен Маринов това е едн доста плашеща тенденция, която за съжаление се задълбочава. Ако няма да имаме спортисти, тогава защо строим стадиони и зали. Когато аз бех малък, нямамхме такива модерни съоръжения, но въпреки това родителите ни ни възпитаваха в любов към спорта. Сега, ако отидете в един час по физическо, децата в 8 - 9 клас, не са там, по-скоро да ги намерите да пушат и да пият кафета наоколо. На мен часовете по физическо ми бяха любими, но сега е друго, сигурно аз съм остарял, но все пак...
Росен Маринов

Няма коментари:

Публикуване на коментар