вторник, 5 юли 2011 г.

Екстремно с Росен Маринов


Росен Маринов с парапланер
Привет от Росен Маринов! За да започнем да си споделяме интересни и екстремни истории без притеснения първо трябва да се опознаем. Ще продължа да ви разказвам за себе си и ако ви стане досадно ме спрете. За да избягам от сивотата на ежедневието и от скучната си работа се увличам по всичко нестандартно. Както вече знаете харесвам по-различен стил музика, същото е и при спортовете. Влекат ме различните и опасни неща, може би защото съм застраховател :) . Обичам покачването на адреналина в тялото ми, защото само тогава се чувствам наистина жив. Усещането не може да се замени с нищо друго. Не гледам и не играя футбол, но не пропускам Формула 1 и Супер Байк. Маниак съм на тема мотори и обожавам водните спортове. Падам си по пътешествията и винаги търся нови начини за забавление. Рядко ще ме видите по заведенията, но на рафтинг или бънджи скокове съм пръв. Страх ме е всеки път, но според мен човек трябва да се пребори със страховете си. Стискайте ми палци !
Росен Маринов

Няма коментари:

Публикуване на коментар