неделя, 10 юли 2011 г.

Росен Маринов гледа анимации

Здравейте, пак! Този път Росен Маринов ще говори за анимациите. Снощи реших да гледам филм, ноо както обикновено избора е труден. Като се замисля даже много труден. Почти е невъзможно да откриеш филмите като от едно време. Но нищо - реших да гледам анимация. Някой сега може да ми се смее, но аз съм им фен. Явно детското в мен още е живо. Филмчето се казва "Рио" и съм страшно впечатлен от него. Качеството е много добро, сюжета също е доста завладяващ. Хубавото е, че липсват някакви вълшебства и невероятни неща, които никак не харесвам. Реалистичен е и естествено си има поуки от него. Създателите на "Ледена епоха" и този път са се постарали, и се е получило нещо добро. Понякога се питам защо и ние тук не правим такива филми - какво ни липсва? Вярно, ще кажете правят се някакви опити за бг филми, някои са добри. Но пък Росен Маринов е оптимист и се надява някой ден да види и български такъв филм. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар