сряда, 30 ноември 2011 г.

Бънджи скок


Здравейте отново. Както вече знаете аз се казвам Росен Маринов. Едно от любимите ми екстремни изживявания е бънджи скока. Е, вярно е, че вече толкова пъти съм скачал, че тази екстремност вече леко е поизбледняла, но пак си е изживяване. Няма да забравя първият път, когато скочих. Беше нещо ненормално, защото тогава много малко хора бяха чули, че вече има хора и в България, които да предлагат такива скокове. Имах късмета да познавам единият от организаторите и бях един от първите, които бяха с привилегията да пробват това вдигащо адреналина изживяване. Първия ми скок беше невероятен. Това чувство е неописуемо, тъй като едновременно чувстваш страх и желание да скочиш и се заформя нещо като борба с вътрешните ти инстинкти за самосъхранение и съзнанието. Бих го препоръчал на всеки, който обича екстремните неща и няма проблеми със сърдечно-съдовата система. Чувството е неотразимо :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар