петък, 2 септември 2011 г.

Амбиция и стремеж

Здравейте от Росен Маринов!Днес искам да ви разкажа за това клоко важно е, според мен, човек да бъде амбициозен и целеустремен. Подобно на всеки друг и аз не съм се родил научен или богат, но смятам, че вяко мое действие ме доближава до заветната цел на живота ми. Като цяло - това да имаме конкретен и измерим стремеж в живота си е едно от основните неща, за да държим ежедневието си в правилната посока. Ако нямаме цел, няма как да я постигнем, нали така?! Затова аз - Росен Маринов, дори съм си я написал, за да не я забравям никога! Тези мои размисли са провокирани от срещата ми с една приятелка. Тя е на 30 години, не работи и не си търси работа, чака издръжката на родителите си, които не са в цветущо материално положение, а през последните два месеца отиде три пъти на море и застави баща си да и купи нова кола, при положение, че човека наскоро претърпя сериозен здравословен проблем. Никога до сега не съм срещал толкова безцелно и безсмислено съществуване и паразитизъм. За мен - Росен Маринов, подобен начин на живот е не само глупав, но и прекалено нагъл. Знам, че изборът не е мой, но това не ми пречи да се възмущавам от него, нали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар